11 јул 2008

Kud koji mili moji

Nakon pročitanog posta na Urketovom blogu počeo sam da razmišljam o letovanju.
O jeeeeOte, prethodna rečenica je kralj glupih uvoda, pa neću sigurno početi da razmišljam o naftnim platformama ili o komšinici sa sprata što upravo prolazi ispred lokala (jeste, ovo pišem na poslu jer očigledno nemam ništa pametnije da radim) i namerno nosi kratku odeću jer zna da znam da zna... Nego, o čemu smo ono... naftne platforme!? A, ne... letovanje beše...
Ove godine, kao i prethodne i godine pre nje, a bogami i par pre toga, ne idem nigde na more. Kad malo bolje razmislim, otkad sam dobio status "samozaposlenog" retko sam se odmarao (hvala Bogu na državnim i crkvenim praznicima). No dobro, to nije tema, nego, ne želim da idem u CG, a ne mogu nikako da se organizujem za Grčku. Ili mi fali para ili vremena ili nešto treće pokarabasi situaciju. Postoji još varijanta hrvatskog primorja (zahvaljujući familiji koja je ostala u Lijepoj njihovoj) ali malo prezam od lijepe njihove dobrodošlice (mislim na državu, ne familiju :)). Dakle, ovo leto idem opušteno, vikendi na roštiljima sa hladnim pivom, a radni dani na radnom mestu sa vrelim komšinic.. ama... šta ja to pričam? Dobro, shvatili ste poJentu.
A zašto ne otići makar i u CG, pitate se vi? Pa zato što nemam nijedno lepo sećanje sa primorja "ekološke" države i totalno ne želim da trpam pare u džepove nadobudnih "koji_moj_ste_uopšte_dolazili_ovde" konobara. Hvala, ali ne hvala, rađe ću da blejim pored bazena i sanjam grčka ostrva i grkinje dok se kosmički parametri ne poklope i omoguće mi odlazak na odmor iz snova... A do tada...
Do tada imam odmor u snovima...

PS. iako je post pisan u radno vreme i na radnom mestu, objavljujem ga tek sada. Razlog? Samocenzura... I dalje ne pušim, ali sam sada u fazi "neurosis extrema" i svaka sitnica me iritira do besmisla... ufff, kako me to nervira...

9 коментара:

Анониман је рекао...

Pffff, zbog konobara? Pa bre ja sam prošle godine boravio u konobi „Dinar“ (skoro pa na granici Herceg Novog i Igala) u kome je radio, pazi sad, moj Kragujevčanin :D I usluga je bila vrhunska. Mobilijar na plaži Raffaelo, kao i uslužnu delatnost pružali su momci i devojke iz Bosne. Gazda kod koga smo odseli je panja od lika (vozio nas od i do autobuske stanice/smeštaja), napravio dobrodošlicu sa hladnim Jelen pivom, uzeo kintu TEK predzadnjeg dana, prodavačice u supermarketu su bile kulturne i ljubazne (mada gazda nije bio kulturan ni malo i jednom prilikom demonstrirao mobing pred dvadesetak mušterija). Moda sam samo imao sreće sa izborom mesta. Generalno mi se ne sviđa neuređenost i neka operisanost od šlifa kod priobaljana. Uglavnom, iduće godine verovatno idemo na crno more, who know :D

DaySleeper555 је рекао...

Nije valjda toliko lose u CG, nije da nesto branim primorje, nisam ni ja bio odavno, a mnogo mi je blize nego tebi :), ali ko sljivi konobare i lokale uopste, mislim, kad nisi na plazi kupis 2L hladnog piva, sjednes negdje u hlad, po mogucnosti sa komsinicom ili nekom turistkinjom :) i banja ti je.

GoranSTX је рекао...

Konobari su samo vrh ledenog brega i dati kao primer (umesto "primer" ima još jedna reč koja može da se upotrebi, ali da me ubijete nema šanse da se setim) mog viđenja stanja na, doskora "našem" primorju. Znam da sigurno ima izuzetaka, znam i ja za neke (čuvar kampa u Buljaricama je skroz OK lik), ali obišao sam veći deo CG primorja i imam više loših utisaka nego pozitivnih (ograda je da nisam skoro bio dole, ali sudeći po pričama koje čujem, nije se mnogo toga promenilo). Da razjasnim, ne mrzim ja nikoga. Samo mislim da za 300EUR mogu da odem i u Grčku i makar neću razumeti ako mi budu kenjali nešto. Daysleeper nemoj se naći uvređenim, ovo je samo moje mišljenje bez namere da vređam, ne pravim generalizaciju, kontam da su "gazdama" na moru draže inostrane mušterije od srpske gulije...
I Urke, zar ti nije simptomatično što si se lepo proveo okružen zemljakom iz KG-a i radnicima iz BIH? I taj gazda supermarketa? Crnogorac, a?

DaySleeper555 је рекао...

Nisam neki nacionalista pa se i ne nalazim uvrijedjen, samo sam dao primjer kako bih se ja proveo, a da mi niko ne kenja. :P

Анониман је рекао...

Ја сам био на Крфу и Горане,да ти кажем,боље су српске девојке од њихових.Баш сам размишљао ко је унео буву о томе како су Гркиње лепе...

DaySleeper555 је рекао...

Eto ti generalizacije, imaju i oni kako lijepih, tako i grdnih djevojaka, a i ukusi su razliciti. :D

GoranSTX је рекао...

Bez generalizacija! Budete li se natezali oko grkinja biću prisiljen da odem dole i sam procenim odnos lepih i manje lepih pripadnica ženskog roda. :D

I da znate, lepota je u oku posmatrača ;)

Анониман је рекао...

ja na kraju ipak nisam uspela da razumem zashto nisi otishao na odmor.. ne kapiram da nisi mogao da se dogovorish sa Reljom da bar dve nedelje budesh ti slobodan i dve nedelje on.. cenim da ste za tri godine rada bez odmora to zasluzili obojica.. -.-

PS-sad znash i da sam zensko. :D :p
PPS-znash i da pishem s posla kao i ti.. :D

Lunamorena је рекао...

Za mene koja ne volim more, i ne volim leto :) jedini raj na zemlji je Grcka!I Spanija! Ali ona je malo daleko.. i malo mnogo skupa za dzep.. Plavo more, masline, riba, (sad da li "devojka" u zargonu, iil vrsta morskog ploda" ostavljam na razmisljanje) vino i karirani stoljnjak i miiirrrr... Uh.. A uvece razbijanje tanjira! Taverne! Idemo na more!!! :)