22 септембар 2008

Pesma nas je održala!

Ovaj post će biti vrlo kratak. Želim samo da se javim da sam živ i zdrav kako moj milionski auditorijum ne bi, u afektu, počinio kakav nepromišljen samodestruktivni akt nasilja. :D
Malo su me pritisle obaveze, a i opet sam bio zakačio neku prehladicu (ovaj put sam je zaskočio gomilom limuna i nekih trodon-like tabletama) koja je malo uticala na moj razum i rad. Ni ovo vreme mi nije išlo na ruku. Ovako sumorno nebo budi najdepresivnije moguće osećaje pa mi se po glavi neprestano mota "Death Is Not The End" od Nik Kejva.
Dakle, u pripremi je GNUčionica broj 2, Yugo ide na remont, a na poslu jedva dižem glavu od #&%$&% papira.

Sve u svemu - standardna ludnica sa primesama anarhije. Ostajte zdravo!

2 коментара:

Nikola B је рекао...

Jeste vreme pasje pravo, ali evo danas kao da je malo popustilo - to zato što je jesen konačno stigla...

Анониман је рекао...

Ne daj se, Gorane. ;)