19 фебруар 2009

Zimska idila

Verovatno ste primetili beli pokrivač koji u zadnja dva dana neumitno obasipa našu lepu zemlju čineći ovaj period godine dostojnim svog imena. Zimska idila je sad kompletna. Sneg je pokrio polja i šumarke, sokake, šorove, puteve i sada deca mogu do mile volje da uživaju u grudvanju i sankanju. Ups! Pa deca sad idu u školu... Kad su bila na raspustu snega nije bilo. No dobro, odrasli mogu da se sankaju... kolima... na putu do posla. Onom istom putu koga su putari zaboravili ili ga jednostavno ne mogu naći zbog debljine vode u čvrstom agregatnom stanju.
Nije da ja ne volim sneg. Volim ga, ali pod određenim uslovima. Leti recimo... Ili na TV-u. Ili u najboljem slučaju u nekim minimalnim količinama i to samo da ga vidim, kroz prozor.
Moja seoska zimska idila trenutno izgleda ovako. Okovan sa sa pola metra belog *****, da bih došao do ogrevnog drveta treba da provedem sat vremena u razgrtanju istog, životinje koje zavise od mene danas verovatno neće dobiti hranu (mada se od jutros nešto i ne čuju? A ker obavezno šizi kad je sneg. Budala.), i na sve to treba da krenem na posao pod uslovom da nađem garažu u kojoj sam ostavio auto.

Zaključak nije potreban. Uživajte u zimi!

20 коментара:

Ketchua је рекао...

O, da, prokleta bila. Zimu mogu da vole samo oni koji ne rade nista, a to mu dodju deca. Pod uslovom da ima dovoljno snega. Svaki posao je duplo tezi, i duplo mrskiji kad padne sneg....

DaySleeper555 је рекао...

Svi mi volimo sneg, ali "kroz prozor" jer vizuelno lijepo izgleda, jos kad bio bio topao i padao samo mimo puteva... Eh te utopije! :D
P.S. Eo je napadao i u Podgoricu sto je ovamo rijetko.

Nikola B је рекао...

Ja samo idem okolo i pišem "ovde nema snega, ali je jaaaako hladno!"

Анониман је рекао...

Hteo si da kažeš: "Okovan saM sa pola..." od silnog snega zaboravio si da jedeš, pa tako gladan grickaš slova! :P

Samo kukaš i gunđaš. Evo ti grudva u kosu :D Samo kvariš idilu, ti što bi da gledaš sneg na TV-u!!! Na leto ćeš da kukaš kako ti je vruće i tako ti nikad zadovoljan.

A šta je bilo s tvojim strašnim planom? Nešto nisam primetila da si se hvalio? Oćeš da pjevamo svi skupa sa nekim čudovištima? Ipak, I am your guest! :D

Анониман је рекао...

Ljuba otišao u Australiju još pre neki dan.
Pomalo mu zavidim :(

pa ono i jug grčke ne zvuči loše...
u ovom trenutku.... :D :D

Анониман је рекао...

Da da, i ja volim sneg pod određenim uslovima..

Recimo kad je raspust: Šta sad da radim sa snegom?Ništa...

BTW, možeš misliti kako sam se vratio kući onog dana kad sam kod tebe kupio webcam.....

GoranSTX је рекао...

Po broju komentara se lepo vidi koliko je ova tema bitna. Da probam da vam svima repliciram:
@Ketchua - Upravo tako, što smo stariji sve manje cenimo ono što smo cenili kao deca... Gadno, ali istinito...
@DaySleeper - eeee, da mi je makar jedna funkcionalna utopija :)
@Walker - menjam 2500 kvadratnih metara zimskog pokrivača za 7 dana suvog i hlanog vremena :D
@ominotago - znao sam, neko mora da kontrira :D a svi planovi su do daljnjeg - AD ACTA!
@dukenukeme - u ovom trenutku prihvatam bilo koje mesto koje u opisu ima "sunčano"
@Dobri - nadam se da nisi išao peške? :D

Анониман је рекао...

Grudvaaaaaaaaaaaaaa tebi u kosu :P :D

GoranSTX је рекао...

Samo ti tako nastavi i pitaću te ja kad bude bilo "A što na ovom bubuntu ne radi zvuk!?" :P

Анониман је рекао...

Ehej, ja volim sneg, prosto ga obožavam! Ali, pod određenim uslovima:
1) Da je završio sa padanjem, t.j. da je već napadao
2) Da nije mnogo hladno jer ne volim da fotkam sa rukavicama
3) Da nije magla i da sija sunce
4) Da su napravljene staze za probijanje kroz smetove

E, kad je sve to lepo ispunjeno, uzmeš foto aparat u ruke, šteaš okolo, tražiš zanimljive scene i fotkaš. Pa se onda vratiš kući, središ fotke, i uživaš u zimskoj idili na velikom TFT monitoru :D

A možeš da uživaš i gledajući kako pada sneg, kroz prozor, iz tople sobe. Mogu da greju i radijator, ali je prigodnije da pucketa drvo u kaminu ili smederevcu :D

Baš sam jutros fotkao jedno „lice mesta“ gde je tenda pod težinom napadanog snega pala na ženu koja je bila ispod tende. Došla hitna pomoć i odvezla ženu.

Kad napada ovako sneg, mnogo a od jednom, meni u glavi film Mizeri. Ne znam zašto... neću više da pišem :D

GoranSTX је рекао...

Čekaj malo, ako sam ja dobro razumeo ti si slikao gospođu koja je bila zarobljena ispod tende? Ništa da priskočiš u pomoć??? E šefe nije lepo :P :D

Анониман је рекао...

Dobro neću više, mislim da kukam. Osim...ako smanjim grudve, onda mogu da pitam ponešto? Ili ne? twep twep twep :D

Анониман је рекао...

Već je pristigla hitna kad sam fotkao, a i bila je već gužva oko nje, nije žena imala vazduha (a svi stoji i gledaju u nju, niko da pruži ruku osim jednog komšije).

OffTopic: Nego, ako nisi, šalji Vesni dokumentaciju za obnovu ugovora!

GoranSTX је рекао...

@ominotago
pitaj slobodno, ima da poteramo i YT da svira i peva ako treba :D
@Urke
hoćemo li čitati o tom događaju ili...?
I slao sam Vesni papirologiju, odgovorila je i rekla da će videti sa urednikom oko zaostalih honorara...

Анониман је рекао...

Smej se ti smej, vlasniče bloga, ali ja mogu da te pitam jedino mailom, inače te neeemaaaaaaaaaaaaa :(

Анониман је рекао...

Нећу писати о томе (жени испод тенде), није занимљиво (преживела је, смао једно ребро сломљено) :D

Него, одлично за Весну, т.ј. документе, а уредници су тешки људи, ево питај Вокера :)

Анониман је рекао...

Aj reci nešto... dosadno je :P

GoranSTX је рекао...

"nešto... dosadno je :P" :P

Анониман је рекао...

Uffff...

Lunamorena је рекао...

Retka stvar za mene ali VOLIM ZIMU :)

1. Ima tu neku "aristokratsku" belinu (ne pricam o gljackavcu u glavom nam gradu)
2. Mogu da obucem onoliko dzempera koliko mi je potrebno da bi mi bilo toplo (leti mogu da skinem sve sa sebe i opet mi je vruce)
3. Samo zimi, udobna fotelja, mekana rolka/dzemper dugih rukava, neka tiha muzika, caj u rukama, imaju tako nevidjenu car.. A napolju veju snegovi..