01 октобар 2009

thx 4 tux

Nedavno sam doživeo jedno zaista prijatno iznenađenje. Administrator linuxo.org sajta i foruma, poznatiji kao tomaja, poslao mi je poruku da sa vizioshop-a izaberem majicu sa motivom koji želim i da će mi to biti poklon za dugogodišnju "službu" na Linuxo-u.
Služba se sastoji od redovnog posećivanja, malo diskusije, malo šale, malo offtopica i povremene intervencije, a kao što može da se vidi iz ovog parčeta statistike imam i zavidan "staž" :D Zaista lep gest na kome se iskreno zahvaljujem i za koji sam obećao revanš u vidu točenog piva prvom prilikom kad me put nanese u BG.
Na priloženoj slici možete videti šta sam izabrao. Klasika, a? Pa, vrteo sam se po vizioshopu satima i na kraju skontao da bi najadekvatniji bio neki motiv vezan za linux, a šta je prepoznatljivije nego Tux?

5 коментара:

DaySleeper555 је рекао...

I to sa shading-om ima pomalo 3D izgled!

GoranSTX је рекао...

Ma da ga vidiš uživo, samo što ne ujede od realističnosti :D

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
KPanda је рекао...

Cestitam na majci...doduse sa zakasnjenjem :(

Uzgred zahvaljujem na linku ka sajtu sa majcama...imam osecaj da cu provesti dobar deo dana u razgledanju Linux i Trance sekcija :3

GoranSTX је рекао...

Snoopy? Ti li si? Dobrodošao nazad i uživaj u razgledanju, ne volim da reklamiram nikoga (osim sebe :D), ali za VizioShop samo reči hvale. Poručivao sam nekoliko puta do sada i nisam imao nikakvih primedbi.