22 децембар 2010

Yugo is no more! He has ceased to be!

Godine su prošle pune bola i našem druženju se evo primakao kraj, neverni moj sapa(u)tniče. Pišem ti ove redove u želji da nam se putevi nikada više ne ukrste i da te moje oči nikada više ne vide. Oduvek sam želeo da te se rešim, ali ti si kao pijavica ostao iz godine u godinu pored mene svakodnevno ispijajući iz mene poslednje kapi živaca, snage i dinara... Jedva čekam da ti vidim gepek, daleko ti lepa garaža i nosi se u tri dizne materine!
Konačno je došlo vreme da te zameni bolji, brži, mlađi i lepši model. Moja potraga za novim autom koja je intenzivno trajala tri meseca urodila je plodom i od pre par dana postao sam ponosni vlasnik novog polovnog automobila koji se odaziva na ime Fiat Punto (prezime 188A).

(ta crvena mrlja u pozadini je rezidual košmarne prošlosti koja će uskoro otići u oblivion)

Neću ulaziti u detalje aranžmana niti tačne specifikacije dovoljno je ovo što možete da vidite na slici, ali ipak ću podeliti sa vama par momenata koje sam doživeo u kratkom druženju sa mojim novim ljubimcem:

- Onog dana kada sam sav usplahiren k'o pionir na sletu išao da preuzmem saobraćajnu i nove tablice uspeo sam da nađem šraf od 2cm do pola zaboden u gumu. Sutradan ujutro sam prvi put stavljao rezervni točak na svom novom polovnom autu, doživljaj koji se po intenzitetu može meriti samo sa oduševljenjem nakon saznanja da je novi alat za zamenu toliko lak i jednostavan za upotrebu da sam poželeo da, iz čista mira, poodvrćem i izmenjam raspored i ostalim točkovima, što bih svakako i učinio da nisam morao da idem na posao, ali vikend je pred nama :) Ono što je verovatno kuriozitet jeste rezervni točak koji, pretpostavljam po izgledu istog, nije nikada upotrebljavan do dolaska u Srbiju...
- Primetio sam da ljudi sada kada gledaju prema mom autu imaju obrve podignute na gore, umesto obrnuto, kako je bilo dok sam vozio Yuga...
- Takođe sam primetio da se i stari i novi auto ne razlikuju po teškoći prilikom nalaženja parking mesta. Loznica je postala džungla na asfaltu u pravom smislu te reči - gužva je tolika da se kroz grad ne prolazi već probija, veći jedu (ili gaze) manje i bolje se provedeš ako imaš oštre iskežene zube ili ako si majmun...

I da, kupovina novog polovnog prevoznog sredstva od strane neoženjene osobe u ranim tridesetim godinama ima jednu veliku manu. Ne biste mogli poverovati koliko sam varijacija na temu "E sad si kupio auto, sad možeš i da se ženiš!" odslušao unazad par dana.... Pa, mogao sam ja da se ženim i pre auta, ne vidim u kojoj su to korealciji ove dve stvari? Mada, nikada nisam bio naročito jak u matematici, finansije, sa druge strane, su mi daleko poznatije i one kažu da će posle ovog monetarnog udara biti potreban određen vremenski period za oporavak i podizanje na noge, ali... nije ni prvi ni poslednji put...

...

7 коментара:

Unknown је рекао...

Još jednom, čestitam! Sad možeš da se ženiš! :D Šalim se, to isto i kod nas pričaju, meni evo već dojadiše: "Kad završiš fakultet odmah da se ženiš". Kako da ne...
Nego, sa srećom u novom autu, fina su to kola. ;)

Unknown је рекао...

Kraj mukama, lepo... Dal stvarno mislis da si mogao da se ozenis kao ponosni vlasnik tog divnog yuga!? Ajd ne lupaj, zna se da yugo nece dugo! Mada u tvom slucaju nije bilo tacno tebi je yugo, ipak dugo pio krv i praznio novcanik!U svakom slucaju ode krs, pa sad se moze s masinom u Palanku!

GoranSTX је рекао...

@Gorštak
Hvala na čestitkama, i ja tebi želim da završiš fakultet, a dalje već znaš :D
A Punto je... pa ono... fića 21-og veka...

@Milica
Pa de si sestro slatka? Eto mene u Palanku, samo da vas nađem na mapi :P :D

Анониман је рекао...

:) Evo i mene sa cestitkama da se pridruzim :) :) Mislim super je to sve ali meni nekako zao onog iza.. stvarno bili ste bas dobri drugovi.. Nemoj ga zaboraviti :) ono kao.. za sve one godine "druzenja"..

Elem.. Kako bre ne znas povezanost izmedju kola i zenidbe??? :) Pazi kad i ja znam :) Jugo ima 2voja vrata right? Znaci neko mora da ustane da bi neko izasao i slicno.. Sada svako ima "svoja" vrata sto znaci da i deca mogu da dodju na red :) mene je najvise nervirala fica svojevremeno jer nikad nisam imala "svoja" vrata :) :) Aj nek ti je sa srecom ;) a zena ko zena.. Kome to jos treba??? :)

Анониман је рекао...

:) Evo i mene sa cestitkama da se pridruzim :) :) Mislim super je to sve ali meni nekako zao onog iza.. stvarno bili ste bas dobri drugovi.. Nemoj ga zaboraviti :) ono kao.. za sve one godine "druzenja"..

Elem.. Kako bre ne znas povezanost izmedju kola i zenidbe??? :) Pazi kad i ja znam :) Jugo ima 2voja vrata right? Znaci neko mora da ustane da bi neko izasao i slicno.. Sada svako ima "svoja" vrata sto znaci da i deca mogu da dodju na red :) mene je najvise nervirala fica svojevremeno jer nikad nisam imala "svoja" vrata :) :) Aj nek ti je sa srecom ;) a zena ko zena.. Kome to jos treba??? :)

GoranSTX је рекао...

Eh lunamorena, pa rekoh li ja na početku "godine su prošle pune bola..."? :)
Neka prijateljstva je bolje završiti na obostrano zadovoljstvo, a da ću ga zaboraviti - nema šanse, ružan san se teško zaboravlja :D
I jedina povezanost automobila sa ženidbom koju ja mogu da uočim je ta da na proizvodnji auta rade oženjeni ljudi i udate žene... Osim toga - kome treba i ta problematika na ovakvu situaciju? :D

Ominotago је рекао...

Bila sam ubeđena da sam ja ovde svoje rekla, kad ono vidi, molim te, nisam :D
Daklem, mašala! :))
Mani se ženidbe, vozaj auto :P