14 мај 2009

Tara, Zaovine i još jedan roštilj

I uspeli smo. Ugrabili smo jedan lep dan i obavili malu ekspediciju na Taru i okolinu, sa naglaskom na jezero Zaovine. Neću puno pričati jer slike govore mnogo više. To je nažalost ipak nedovoljno da se opiše i izrazi lepota prirode i pripadajuća osećanja pa ukoliko ste u mogućnosti preporučujem izlet na ovu destinaciju. Krenuli smo iz Loznice put Bajine bašte pa je prva slika brana hidroelektrane Perućac. Od brane se put penje ka Tari i odmaralištu Mitrovac. Naš cilj bilo je jezero Zaovine koje možete (jednim malim delom) da vidite na sledećoj slici.
Našli smo lokaciju pored jezera, ulogorili se i opušteno proveli veći deo dana. Odmor, pivo, roštilj, obilazak i uživanje u prirodi je vrlo lep način da potrošite dan.
Nažalost, kiša nas je oko tri sata pokrenula sa mesta kampovanja pa smo napravili krug oko jezera i putem preko Kaluđerskih Bara i Šljivovice zapustili se ka Bajinoj Bašti i nazad kući.
Poslednja slika je sa Drine, tj. Zvorničkog jezera pored koga smo prolazili, ali se nismo zadržavali :)
Toliko, nadam se da će vam ovih par slika preneti bar deo atmosfere i možda vam pomoći u odluci da se upustite u neku sličnu avanturu... Kako kažu na reklami... Neprocenjivo...

13 коментара:

Uf је рекао...

Radiš li ti išta osim što se slikuješ po prirodi?! :D

GoranSTX је рекао...

Naravno, ali to ne slikam :P ili bar ne objavljujem :D

Uf је рекао...

...i pošto je tako, onda mi zadržavamo pravo da ti ne verujemo, jer nemamo baš nikakve dokaze :D

GoranSTX је рекао...

Svakako da vi (ili Vi) možete neverovati, ali sa druge strane ja (ili Ja) nemam neku potrebu da bilo šta dokazujem. Dakle :P

Uf је рекао...

Vi ste baš neljubazni.
Idem ja odavde...

GoranSTX је рекао...

Namera mi nije bila da budem neljubazan. Daleko od toga, ovde je svako dobrodošao. Ne vidim šta te (ili Vas) je tako pogodilo?

Uf је рекао...

Neka grančica garant, onako u prolazu... Nego kad ćeš sliku profilsku da zameniš :D

GoranSTX је рекао...

A pa da, oće da bude grančica kad se obitava u prirodi... A što da menjam sliku profilsku?

Uf је рекао...

Pa zar nisi batalio to duhanjenje i bio u prirodi već sto puta?!
Valjda ima neka slika novijeg datuma ;)

GoranSTX је рекао...

Ima, ali nijedna me ne oslikava tako dobro. A i vidi se da sam se ugojio poprilično pa neću da se brukam :D

Александар је рекао...

Mogu samo konstatovati da ti zavidim na ovom putešestviju i da si mi nabio nostalgiju kad sam video ovu fotku sa Perućačkom branom :|

DaySleeper555 је рекао...

Setkanje po galaksiji se nastavlja xD

GoranSTX је рекао...

@urke

Stvarno je lepo malo se udaljiti od kuće i obići neke nepoznate predele, napuni čovek baterije za nepodnošljivost svakodnevice...

@DaySleeper

E da... Galaksiji... kamo sreće :D Za sad sam ograničen na Srbiju... Ali svakako da je u planu večera u Milivejsu :)