11 август 2010

Teze

- Istorija je učiteljica života, hvala joj. Da je nema ne bih pojma imao kako i koliko puta sam se u životu zajebao... A vrlo dobro znam da bi na greškama trebalo učiti (tuđim greškama poželjno je...)
- Imam dar da zakomplikujem sebi život. To je definitivno dar pošto nisam učio taj zanat nisi sam vežbao i razvijao ovu sposobnost... Jednostavno, ja sam sebi zakomplikujem život bez ikakve potrebe i razloga...
- Znate li koliko traje treptaj oka? Dovoljno dugo da se dese stvari koje mogu da promene SVE...
- Ne volim neradne vikende, a pošto sam, da budem iskren, lenj da radim nešto fizički ostaje mi samo da razmišljam, a to nikako nije dobro...
- Unazad par nedelja se budim sa mišlju: "Danas je taj dan!". Ovo je jeftini trik izvučen iz citata neke trećerazredne žvrljotine sa self-help police lokalne biblioteke... Skoro da se gadim sam sebi...
- Imam previše obaveza, mnogo posla, dosta prostora, manjak sredstava, još manje opcija, nimalo vremena i ništa od svega toga...
- Nosim se mišlju da pišem pismo, ono pravo, sa kovertom... To i nije problem, ali šta posle???
- Ne znam da li hoću, ali znam da želim, mada kada znam da nije sigurno ili da je možda ipak verovatnije da (ne)postoji mogućnost onda više ni ne znam da li mogu ili smem...
- Izdvojio sam postove iz kategorije "Singularitet" u poseban tab na blogu. Ipak su to postovi koji dolaze iz... pa, singulariteta...
- I samo da se zna "Sve što sam napisao ima neki smisao"... meni svakako, a vama... možda, mada najverovatnije ne, a tako treba i da ostane ;)

2 коментара:

Charolija је рекао...

Prosto ne umem da se presaberem koliko puta sam se zajebala u životu.

GoranSTX је рекао...

I nemoj da se presabiraš, sabiraj samo pouke iz zajeba, a zajebe - zajebi i zaboravi! :D