20 август 2011

Nažvrljotine

Žalio sam se na tviteru u par navrata kako pišem postove. ali ih ne objavljujem i stvarno, pogledam ovaj blogerov dešbord i sve neke tezice i crtice, počeci i krajevi, skrajnute sredine i razbacane ideje po draftu... Strašno. Mislio sam kako ništa od toga nije dovoljno dobro da osvane na blogu ili da je, (i)pak, previše lično da bi bilo javno, ali, u stvari, to i jesam ja unazad mesec-dva. Razbacan i skrajnut, baš kao i misli mi, te se odlučih da sednem i napišem post koji ću odmah i objaviti. Takav kakav ispadne sa svim onim što u njega upadne.

Dakle, nema teme, ja, pero i papir (figurativno) se hvatamo u koštac i pozivamo mozak da nam se pridruži. Plašim se samo da će nepovezane misli i nedostatak niti uticati i na vas, kao i na mene, ali opet, valjda ste navikli i spremni na taj rizik posećujući ovaj blog?

Uspeo sam da u teretani za mesec i po' dana sa 105 kila ostanem na 105 kila, za mene je to uspeh, čak sam dobio i dva "Jesi ti to malo smršao?" pitanja, ali mislim da je jedno bilo iz zezanja, a drugo iz podrške, pa ih nisam uzeo za ozbiljno. Dok ovo pišem čekam da se skine film o Leniju Brusu, jednom od začetnika modernog standup-a koji me i dalje interesuje i zanima. Razmišljam se i da odem nekom prilikom na neki od beogradskih "open mic" dešavanja, ali s' kim odavde da uopšte pričam na tu temu? Ljudi su smor, dobro, i ja sam smor, ali 'bem mu mater, kada mi je dosadno ja nađem neku zanimaciju, ne pizdim o tome kako nema gde da se izlazi ili šta da se radi...

Jedino na šta pizdim jeste to što kasnim minimalno 5 godina u odnosu na ono gde mislim da treba da budem. Da, pročitao sam prethodnu rečenicu nekoliko puta i ne, nemam pojma zašto je tako nakaradno ispala. To kašnjenje se odnosi na sve aspekte života što je verovatno i logično, pošto u ovoj zemlji i ne može bolje. Da budem jasan, ne krivim ja ovu zemlju, niti bilo koga drugog, čak ni sebe, samo konstatujem stanje. A stanje je sranje. A šta'š...

Jedino mi je drago što se ne nerviram zbog sitnica, trivijalnosti i gluposti. Gledam po tviteru povazdan ljudi nešto hejtuju, neka tenzija i natezanja. Ja kuliram k'o da sam operisan od svih čula. Ne mogu bre, imam sto problema i ovako, samo mi fali da se još razmišljam o tuđim... Ali, to opet ne znači da se ne nerviram uopšte, mislim, da li je to uopšte moguće? Samo stvari koje mene nerviraju definitivno nisu za blog pošto bih se pisanjem na tu temu pošteno iznervirao i bacio sve u tri lepe...

Da vas pitam, ko čoveku usađuje moralne skrupule i principe? On sam ili roditelji dok ga odgajaju ili je to dato nekom višom silom? Pitam pošto moram ovih svojih da se otarasim, barem privremeno, ako ne za stalno, ozbiljno su počele da mi utiču na intimni život. Ispada da sam ja jedina budala koja razmišlja o tuđim osećanjima i gleda kako da ih ne povredi. Lepo je biti jedinstven, al' ja bih rado da menjam kategoriju. Stoga, da ja na kratko odbacim te svoje sisteme vrednosti, počnem da mislim malo i na sebe, da se onako pošteno prokurvam pa da kao i ostali budem prosek. Menjam 10 "dobar je on" za dva-tri komentara o užasima promiskuiteta.

I ide mi se negde, sa nekim, ali niti znam gde, niti imam sa kim. Koji bedak, sad ću početi da se nerviram, bolje mi je da menjam temu. Generalno treba da ili menjam svet, ili sebe. I možda bi se na prvi pogled učinilo da je potonje lakše uraditi, nemojte ni u kom slučaju potceniti sebe kao protivnika.

Idem, dosta je bilo... ne znam samo gde ću... nit' sa kim...

...

11 коментара:

Branislava је рекао...

Evo ja bih da se vratim u Barcelonu, pa ako si raspoložen... ;)

GoranSTX је рекао...

Kad krećemo? Peškir mi je uvek pri ruci ;)

Branislava је рекао...

s obzirom da peškire posedujemo, možemo odmah =) spremni smo!

GoranSTX је рекао...

Odlično, rešeno "sa kim" :P još da vidimo "gde"... :D

Branislava је рекао...

zar to nismo odmah u startu rešili?!

GoranSTX је рекао...

Jesmo, ali gde? GDE!? :)

Doduše, destinacija nije toliko ni bitna, samo da je dovoljno opuštena da čovek može da se odmori i relaksira i zaboravi zašto je uopšte došao tu...

Branislava је рекао...

pa to, idemo u Španiju =)

Charolija је рекао...

Eto našao si i s kim i gde, sada vam još samo preostaje da se dobro provedete. :) Nije loša ta Španija. :))

GoranSTX је рекао...

Možda je bezobrazno i sebično od mene, ali ja na kraju zbrisao na Taru sa ekipom... :)

Unknown је рекао...

Batali teretanu, trčanje i bicikl su zakon. ;) Ja sam za dve nedelje skinuo 4 kila. Ne jedem puno i hleb sam skoro u potpunosti izbacio, ali to je dobitni kombo.

A što se tiče teme bloga, kao da sam ga ja pisao. :) Potpuno ista situacija i kod mene. Šta ćeš, mi geniji smo izgleda prokleti...

GoranSTX је рекао...

Da nema obaveza na poslu i da imam uslove svakako bih se posvetio biciklu, ali za sada mora ovako...

I da, šta ćeš... Prokleto smo genijalni! :D